25.08.2011

PROŚBA O POMOC !!!!!!!!

TAK PISZE MAMA AGATKI

Zastanawiałam się bardzo długo czy wystawić tą galerie ,miałam wątpliwości ,IwonaWeronika i Margi_75 mnie przekonały ,że warto spróbować ....Agatka potrzebuje nowego wózka aktywnego dla niepełnosprawnych,obecny jest za mały ....1 września zaczyna I klasę ....wózek jest gotowy do odbioru ,cena 9122...jednak jak na razie mamy 3200 na niego z NFZ i PCPR.....reszty brak ....gdy Pan dostanie do wtorku pieniążki wózek nam przywiezie ,jeśli nie Agatka musi być na starym ....nie wiem tylko jak będzie w szkole bo jest tak niski,że nie wiem czy do szkolnej ławki dosięgnie ....byłam pewna ,że Fundacja TVN pomoże ,odmówiła ,Polsat może w pażdzierniku ,Wielka Orkiestra ,mają jeszcze urlopy.... dlatego zdecydowałam się jednak poprosić Was ,suma to 5.972,12. ,myślę ,że gdyby było choć część to może dałby Pan z firmy nam ten wózek...jeśli ktoś chciałby potwierdzenia mogę przesłać na priv. dane sklepu ,mam fakturę pro formę...mam nadzieje ,że ta galeria nie zostanie usunięta lub przerzucona do galerii prywatnych ..i proszę jeśli ktokolwiek chce pomóc ale tak na prawdę to niech napisze ,proszę nie piszcie ,że przelewacie a tego nie robicie ,wiem ,że czasem się zapomina ...ja sobie robię nadzieje a pózniej nic z tego ... jesli więc chce ktoś pomóc ,chce by Agatka pojechała na nowym wózku do szkoły ,by sięgała do ławki ....jest tak mało czasu ....jeśli komuś się nie podoba to co napisałam proszę niech wstrzyma się z komentarzem i tak mamy dużo problemów ....
Dane sklepu:
C.Z.O.i R.OrtoVita
ul. Wyszyńskiego 20
10-455 Olsztyn
IT Serwis Edyta Lewa
SBL w Olsztynie
19 8858 0001 2001 0025 7909 0301
z dopiskiem koniecznie :
NA WÓZEK DLA AGATY GĘBCZYK

http://deccoria.pl/galeria,id,58968,1,wozek-dla-agatki-.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz